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Seller_F65pDMxU8UQcu

réactiver mon compte amazon seller

Madame, Monsieur,

Je me permets de vous adresser la présente lettre pour exprimer ma demande de réactivation de mon compte Amazon Seller

mon compte Amazon Seller a été désactivé en raison inconnue . Depuis lors, j'ai pris des mesures pour remédier à la situation et je suis prêt à reprendre mes activités de vente sur la plateforme Amazon dans le respect de toutes les politiques et réglementations en vigueur.

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Seller_F65pDMxU8UQcu

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Seller_rI7BZIczK8iAC

Ce n'est pas Amazon ici mais le forum des vendeurs. Pour contacter le support vendeurs il faut créer un cas sous "Aide". D'ailleurs il serait mieux de t'adresser au forum français.

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Atlas_Amazon

Hello @Seller_F65pDMxU8UQcu

Thank you for the information provided. I understand you are looking to get the account reactivated. You should have received a performance notification that explains the reason for the deactivation. You will want to review the notification and gather the requested information.

You mention having taken steps to remedy the issues, what steps have you taken? If you would like to provide a copy of the notification, we can go ahead and provide additional guidance.

If you have any other relevant details to your situation, continue to provide them here for support.

Best,

Atlas

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Seller_F65pDMxU8UQcu

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