Seller Forums
Sign in
Sign in
imgSign in
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

4 views
1 reply
Tags:Account Health
00
Reply
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

Tags:Account Health
00
4 views
1 reply
Reply
1 reply
user profile
Nano_Amazon

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
Follow this discussion to be notified of new activity
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

4 views
1 reply
Tags:Account Health
00
Reply
user profile
Seller_IDQlE6b7QDKGm

greve post canada

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

Tags:Account Health
00
4 views
1 reply
Reply
user profile

greve post canada

by Seller_IDQlE6b7QDKGm

Bonjour, J'aimerais savoir si Amazon va allez chercher ll'argent des produits dans le compte des client qu'il a ete rembourser pendant la greve de Poste Canada parce qu'on est en train de les livrer présentement et les produits ont deja ete rembourser et poste canada ne veut pas arrêter ou ne peut pas arreter la livraison et mon compte est deja a risque d'être désactiver pour la meme raison? est ce que je vais etre doublement perdant ou je fais quoi?

Tags:Account Health
00
4 views
1 reply
Reply
1 reply
1 reply
Quick filters
Sort by
user profile
Nano_Amazon

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
Follow this discussion to be notified of new activity
user profile
Nano_Amazon

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
user profile
Nano_Amazon

Hello @Seller_IDQlE6b7QDKGm

Thanks for reaching out to Amazon Forums. For assistance with refunds related to the Canada Post strike situation and their impact on your account health, please contact Seller Support directly. They can review your specific case and provide guidance on how to handle these deliveries and refunds.

Additionally, you may find helpful information and seller experiences in our dedicated forum thread about Canada Post strike issues. You can find this in the Forums under "Canada Post Strike Discussion."

Kind regards,

Nano

00
Reply
Follow this discussion to be notified of new activity